Bericht zo 26 nov 2017, 12:40

2 x Manta B project

Te koop wegens geen tijd om zelf af te maken : 2 x Opel Manta B. De witte is van 1977 , het is een hele goede kas (met nog kleine laswerkjes) die nog een laklaag moet krijgen. Ze is voorzien van een veel gezochte originele bruine set ramen. Er ligt een 1.6S-motor los in , staat op assen en wielen. De groene is van 1979 , volledig interieur , mekaniek , enz. maar de kas is rot. Daarnaast heb ik nog vele onderdelen + papieren van een 3de manta die afgebroken is. Ook nog nieuwe onderdelen zoals schokdempers , ontsteking , ATS-velgen en ook vele onderdelen die niet zo makkelijk meer te krijgen zijn. Ook nog nieuwe onderdelen om in te lassen zoals steenslagplaat , kriksteun , steunbalk....enz. Dus meer dan genoeg om een heel mooie Manta van te maken en nog een hele reservevoorraad over te houden. Ook de nodige werkplaatshandboeken en info is aanwezig.
Dit alles gaat weg in één koop en de koper zorgt zelf voor transport.

Beste is dat je zelf even komt kijken om in te schatten wat er is en of het iets voor u is. Ter plaatse kan er dan over de prijs gesproken worden maar het is duidelijk dat deze verzameling niet voor een appel en een ei weg gaat , ik hoef er ook geen topprijs voor. Als ik er een eerlijk bedrag voor krijg en een liefhebber er een plezier mee kan doen dan is het ok voor mij. Ik besef dat ik nooit de prijs kan recupereren die ik betaald heb voor alles over de jaren.

Dus liefhebbers kunnen langs komen om te kijken en eventueel een bod te doen , bandenschoppers en nepbieders mogen een andere hobby zoeken en iemand anders zijn tijd verkwisten!

Voor een afspraak bel 0477/97 18 42 , in de week tussen 17 en 22u en in het weekend tussen 9 en 22u aub

Ik ga proberen om enkele foto's erbij op te krijgen , anders op aanvraag.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Leden van het forum die op Facebook zitten mogen dit bericht daar delen aangezien ik geen Facebook heb , naar ik meen is er daar meer beweging dan hier op het forum. Alvast bedankt!